I always thought I'd make it but never knew I'd let it get so bad


kom ganska nyss hem, ligger i min underbart sköna säng

känns helt plötsligt som att den är en miljon gånger skönare än vad jag har upplevt den att vara förr, kan ha varit för att jag har gått skola från 08.15 till 16.00 typ. tog bussen hem, lat som jag är:$ ska snart hoppa in i duschen, ska bli så jäkla skönt. sen ska jag passa på att sova, har haft så jävla svårt att sova sen jag såg helvetesfilmen paranormal activity.. fyfan säger jag bara!

på tal om filmer, är det någon som har tips på en bra film ( INTE SKRÄCKFILM ) som jag kan se innan jag ska sova så jag kan få mina tankar på något annat :$?















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0