när man behöver någon som bryr sig som mest, det är då man bara vill vara ensam.






Fredag: SPRANG (ja ni läste rätt) till busshållsplatsen, hämtade min cykel och cyklade i räserfart till stan där cissel var. Vi vandrade till sofias föräldrars lägenhet där sofia amanda mattis och emelie var. vi var där största delen av kvällen, nathalie kom också och lite annat supertrevligt! nathaliegumman fixade skjuts hem till mig! tack hun

Lördag: Vaknade upp lite halvborta, mamma och pappa hade köpt mat på Wook'n roll så jag blev himla nöjd!! for till stan, träffade eka, for hem till mig å såg massa filmer, mattis och nathalie (nattis och mathalie) hälsade också på ett tag! sen somnade vi hyfsat tidigt tror jag, jag var ganska borta största delen av kvällen :$

Söndag:
Vaknade halv 1 typ, gick upp och åt, låg i sängen och såg film hela dagen, ändå skönt! vid halv 10 for eka hem, då fick jag himla tråkigt, men gick jag å la mig? NEJ . somnade kring halv 2. dumfan.

Idag:
Orkade inte med filosofi. Fekprov lät inte heller speciellt lockande så jag kom till stan typ.. 12..någonting, åt på frasses, tack mamma♥ sen hade jag geografihelvete som kan suga min... åkte buss hem allldeles själv, och såklart ska min ipod få slut ström precis innan jag sätter mig på bussen.. livet är inte ok idag. måste också plugga fek eftersom att jag missade provet idag ska jag ha det imorgon. lovade migsjälv att jag inte skulle sitta vid datorn.. är inte så bra på att hålla mina löften till mig själv som det kanske märks..

NU måste jag verkligen plugga fek...
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0