Seems like this world ain’t getting any better. The more we try to get closer to You, The farther we run from your throne.




(SKULLE IGENKLIGEN SKRIVA DEHÄR INLÄGGET IGÅR MEN DET HÄNDE EN SAK SÅ JAG STÄNGDE AV DATORN :$)

HELLO!
ligger i sängen atm, lisa och david for för ett tag sen. då vart jag lämnad helt ensam, alla skulle sova. HOHO jag är megatrött och har sinnessjukt ont i huvet, har haft det hela dagen, har typ haft det i flera dagar.. förstår inte vad som är problemet ;F

jag har ungefär inte rest mig från sängen på hela dagen, har hängt lite tvätt, duschat och varit ut en sväng med david och lisa, annars har jag myst här hela dagen!

imorgon blir det att stiga upp klockan 7!

note to self: ÄT FRUKOST UNGE.

var allt jag hade på hjärtat

PEACE


(jag åt inte frukost.... fan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0