Things changes, I'm aware of these changes but i still won't get used to them.


Godmorgon!
sitter på skolan och det går ganska tungt må jag säga. det är pain. jag börjar sakta men säkert hata mer och mer att gå till skolan av vissa anledningar. kommer inte bli bättre heller, men då får jag väl tänka efter och  ta åt mig av texten i förra inlägget så jag hoppas att det kommer gå bättre och bättre. hahah alltså åh vem bryr sig? känns som att jag håller på att börja skriva lika jävla ovärda och ointressanta inlägg som dessie. men vad ska jag skriva om egentligen? svårt att veta och hitta motivation och inspiration till att skriva något vettigt som någon faktiskt bryr sig om. Speciellt för mig som är sämst på att hitta motivation och bli inspirerad. som att leva i sin egna lilla bubbla. sitter och småskrattar åt mig själv just nu för jag skriver verkligen ingenting med betydelse haha......

kan ju glädja migsjälv med att jag fick 86% rätt på det oförberedda engelskaprovet, fast sen om jag vill vara negativ kan jag sänka ner allt det glada med att det var 4% från mvg, fast det kan ju också vara en bra sak, att jag har förbättras, allt är beroende på hur man tänker, just nu är glaset halvtomt men det är sakta men säkert på väg till att bli halvfullt, i hope

haha alltså gz till alla som har orkat läsa igenom, och gz till nån som faktiskt förstår vad fan jag babblar om..

ska vara lite mer engagerad på lektionen nu PEACE


blurry

Kommentarer
Postat av: cissi

hiihih poeten

2009-11-05 @ 12:30:16
URL: http://cissiedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0