well i don't really give a fck

HElo angels HHAHAHHA!?!?!?

känner att 90%av mina inlägg skrivs på skolan och byggs upp på att jag klagar :$ måste vara riktigt deprimerande hah!
men.. jag måste få klaga en gång till bara .. VARFÖR GÅR DE INTE ATT SE PARADISE FÖR???!??!VARFÖR?!?

så nu ska jag inte klaga nå mer!
ikväll blir de härligheter med några brudar hos sofia, ska typ käka middag osv, kommer bli himla mysigt! imorgon kommer pontus :$$ känner att denhär helgen kommer bli k u n g men jag ska inte ta ut glädjen i förväg för jag brukar ju som inte ha så tur aha :]




AHHAHAH KANSKE VÄRLDENS FULASTE JÄVLA BILD PÅ MIG MEN
jag älskar dig farfar♥

Kommentarer
Postat av: Eka

EKA* :$

2009-11-20 @ 15:45:02
URL: http://kletmanochankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0