AHHA LISA DU ÄR MIN GUD

som jag skrev tidigare har jag trojanska hästen på andra datorn

-                 LisaLii ' sa (23:20):

vågar inte skriva med dig
trojanska;O
HEHEHE=] skojja gulle
hanna sa (23:20):
haha andra datorn:]

-                 LisaLii ' säger (23:20):

PUUUUUUH
trodde jag skulle dö   
hanna säger (23:20):
HHhHhhAHAHAHA<3
-                 LisaLii ' säger (23:20):
jag är rädd för hästar
hanna säger (23:21):
hahAHAHAHAHAHAHA BABY
-                 LisaLii ' säger (23:21):
speciellt sånna där stora
du vet dom där läskiga
med.. du vet.. svans?
hanna säger (23:21):
HAHAHA AALLTSÅ JAG DÖR
-                 LisaLii ' säger (23:22):
du vet sånna där då snopparna kan röra marken ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0