dåligdåligdålig hanna

halloooj!

har varit urusel på att uppdatera, vet inte riktigt vad det beror på, har väl som haft fullt upp tror jag. i fredags spenderades kvällen hos sofia.
treevligt folk och allt var grymt!
igår var jag hos anton och theresia, hur kul som helst det med, kul att träffa lite nytt folk må jag säga.
idag blir det att sova/ se film/ vara emo, ja ni vet det söndagarna är till för när ens pojkvän inte har tid att vara med en
( som grädde på moset åker han bort till lövånger och stannar i typ två veckor. livet leker)
( som ännu mer grädde på moset åker han till turkiet senare också = ensam hanna)

HHA enough with the emotalk, ska nog se nån bra film så jag blir på bättre humör=D
PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0