utan vänner är man ingenting.


HELLO

ligger just nu i sängen och har lite halvångest över att mitt rum är stökigt as fuck, snart kommer nina och cissi så det blir att snabbslänga iväg alla kläder/hårborstar/övrigt skit som ligger utspritt överallt HEHE eller så får dom stå ut med det, vi ser väl hur mycket jag orkar med!

inatt sov jag nästan ingenting, min broder åkte in på akuten och jag vart som vanligt orolig as fuck, dessutom hade hela gårdagen gått åt helvete så adheel fick lyssna på lite gnällande:$
men allt gick bra iallafall!

idag började jag efter lunch för det fanns inte en chans i världen att jag skulle orka upp och jobba vanlig tid..
fick även träffa min älsklingsmoa som jag inte har träffat på en vecka (låter inte mycket, men de känns som en evighet) Fick även sluta tidigare så de va nais! träffade även sofia larsson där ett tag, DET var längesen! ahha nu ska jag sluta babbla på om mitt otroligt jävla ointressanta liv- alla förstår väl ändå att jag skriver massa babbel nu bara för att jag verkligen inte orkar ta tag i städningen va? ;)

NU måste jag verkligen städa, vi hörs sen PZ


en såndär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0