caisa är bra(absolut inte caisa som sa att jag skulle skriva så)

HELLUU
nu sitter jag på skolan, ja jag är sjuk. är igenkligen ledig idag men jag kände att jag tyckte om skolan så jävla mycket att jag måste ju vara här, helt normalt. lovar.
okej nu ljög jag litegrann :$ eller rätt rejält faktiskt hihi
sitter här med moap hon ville att jag skulle komma och äta med henne
vad gör man inte för sina vänner ;F
cyklar till skolan i regn, stressar jävel och ser ut som ett tap, har på sig gråa mjukisar som nu är svarta av regnet, men vad gör det om 100 år?
inte så mycket hihi

å juste jag har fått klagomål (hej marre) för att jag inte har bilder på min blogg
jag har ju fått tillbaka min kamera men jag har ingen laddare, det ska fixas så fort som möjligt ;] sen ska jag fixa en sladd så jag kan lägga in bilderna också, kan ta ett tag med tanke på att jag just nu äger ungefär.. 1-2 kr?
ja jag är fattig men jag lever =D
nu ska jag ta min mobil som moa har roligt med sen ska jag väl kanske cykla hem om jag orkar ..
PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0