everytime you're not around, I miss you. You fill up the whole inside me and it wont no longer be empty when you are by my side




HALÅ

Kom ganska nyligen hem från moppen där idol,haunting in connecticut, chips, cola, cissi , malin (ett tag) och en massa mys vankades
helt jävla ok kväll om ni frågar mig :$

dispyte the fact that i am very afraid right now
fråga inte ens vad som flög in i mig där, en engelsk ande kanske? höhö
iallafall så kommer jag sova dåligt inatt pga filmhelvetet vi såg =D

BTW NÅGON SOM KAN HJÄLPA MIG
går inte att logga in på mitt spotify account, det blir bara såhär


NÅN SOM KAN HJÄLPA MIG?
tack på förhand

Kommentarer
Postat av: linnea

you have failed please die :]

2009-09-26 @ 12:39:26
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

update your profile!

har haft samma problem själv

2009-09-26 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0