jag skrämmer mina vänner :]

´     pettersson, säger:
hahahahah ja... im mad cow

hanna säger:
Swineflu ;)

´     pettersson, säger:
oyeesss;)!

hanna säger
:
eh ge fan i mig imorn:]

´     pettersson, säger:
det var du som smittta??

hanna säger:
eh nej det var rita

´     pettersson, säger:

ja som smitta dej kansk, men du smitta mej, tack som fan hanna....

hanna säger:

min plan har lyckats. underbart. nu ska jag bara se till att utrota alla andra jävlar också sen ÄR JAG KUNGGG!!
SNART ÄR DET JAG SOM ÄR KUNG (8)
(ja jag har snopp)
leka ?
heheh=(

´     pettersson, säger:

jag tror jag skulle dra nu

hanna säger:
HAHAHAHAHAH <3

´     pettersson, säger:

mammaaa ropar...


AAHAH love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0