just because

1. Tre ord varför du sist spydde? - "mådde säkert bra"
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – sov
3. Vad gjorde du för 30min sen? – samma som nu, bortsett från denhär listan då HEHE
4. Vad hände dig 1995? – minns säkert
5. Vem fick dig att skratta senast? – can't even remember
6. Vilken färg är din borste? – rosa
7. Vad köpte du sist? – kommer jag inte ihåg
8. Vilken färg har du på din tröja? – svart
9. Var förvarar du dina pengar? – HEHE 1- vilka pengar? 2-hemliz
10. Hur var vädret igår? – typ.. blåsigt
11. Vad ser du fram emot? – vara med bebi imorn
12. Snarkar du? – vet säkert
13. Vad är 15? – ett nummer
14. Vilken skostorlek har du? - 38
15. Vill du klippa dig? – nja
16. Är du över 25? – nej
17. Pratar du mycket? – oja
18. Kollar du på O.C? – gjorde förr
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – nej, om man inte väljer att säga hannix
20. Känner du ngn som heter Steve? – nai
21. Hittar du på egna ord? – händer ibland:$
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – nejnej, men det har väl hänt=)
23. Vad har du för mobil? – en cp
24. Vem ringde dig senast? – min bebi
25. Biter du på naglarna? – jao
26. Har du lockigt hår? – åjo
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – eh
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – mina vänner, å bebi=)
29. Hur många gånger har du svurit idag? – brukar faktiskt inte räkna om jag ska vara ärlig=)
30. Vilket ord säger du ofta? – oj.. hehe vet inte
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - jo
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – haha moa tror ja:$
33. Vad borde du göra nu? – vet inte
34. Har du något smeknamn? – hanniboy (hej cissly)
35. Sover du mycket? – nae, men inatt gjorde jag de
36. Bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? –  year one, ser aldrig filmer men den va bra=)
37. När var du sist ute? – igår nån gång
38. Har du gråtit idag? – nära
39. Är du en glad person? – händer
40. Har du roligt nu? – ne
41. Vad äter du helst? – cissis pappas kyckling ;W;W;W;W
42. Vem var du med sist? – sofia å jessica
43. Pratar du i sömnen? – händer
44. Vem kramade du sist? – vet inte riktigt
45. Nämn den bästa personen – finns så många
46. Tycker du om någon just nu? – svarar som på nr 28.
47. Vill du flytta? – ja
48. Hur ofta borstar du tänderna? – 2 gånger eller mer per dag
49. Är du egoist? – nae
50. Gillar du att bada? – ja
51. Skrattar du åt allt? – typ
52. Vem får dig alltid att skratta? – MOAPE!! ♥
53. Gråter du när du tittar på filmer? – nae, bara om det träffar ngn känslig punkt eller hur jag nu ska säga
54. När grät du senast? – vet inte

Kommentarer
Postat av: moa

sötii ;$

2009-09-28 @ 19:46:38
URL: http://moapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0