When I say jump, you say "how high?"

Flo Rida ft. Nelly Furtado - Jump
spelas för fulla muggar just nu. lovelovelove!
kvällen spenderades hos sofia k =]
planen var att vi skulle baka sockerkaka men hey, varför baka sockerkaka när man kan köpa färdig snickerskaka som ungefär är det godaste som finns och spara tid och slippa anstränga sig :]?
myys sofia, mys ;)
hihihihi jag ligger i sängen och den skriker "sov hanna , sov!" men jag har tänkt motstå dess fina stämma och hålla mig vaken ett tag till för vet ni vad?
00.00 väntar aplotten så inbjudande på mig, och hur kan jag neka det?
går ju som inte..

NU ska jag försöka logga in på msn, min skoldator fick slut batteri så vad kan jag göra..
PZ


Kommentarer
Postat av: din soffie

I löööve you my sugarcake <3

2009-09-03 @ 18:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0