hur blir jag hel igen efter du tog sönder mig

mitt lov har spenderats med sofia och cissi hela tiden ungefär. och det är inget jag kan klaga på! idag var det igenkligen tänkt att jag skulle fara å vara med nini men hon orkade inte så jag ska vara med soffibop å cissel iställle, blir great. blir att vara med nini imorn=]

nu på lovet har jag

- tagit det lugnt i sofias lägenhet
- spelat oändligt mycket gh å trummor
- shoppat mer än på evigheter
- jobbat
- haft ett allmänt bra jävla lov!



måste också berätta om en lite random sak som hände imorse..

jag vaknade efter att ha slaggat i cissis soffa och sen säger jag "har jag berättat att vi ska utomlands?" där började vi snacka om hur kul jag skulle ha och att jag skulle ta med hon och sofia. efter att ha haft ett samtal i ca 30 min om hur kul det skulle bli å yadayada så kommer jag på att det känns lite overkligt så jag ringer till mamma och tror ni inte att jag har drömt allt ihop?



helt jävla sinnes..

Kommentarer
Postat av: lisa

haha asså hanna=]

2010-01-08 @ 02:35:07
URL: http://lisalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0