fikafreak

hallihallå
sitter just nu på sofias balle (balkong för er somtog dedär lite fel)
vi har just fikat, mariekex, peppakakor saft och kaffee ! mums
det är fint väder nu och jag njuter mer än ni kan tro moahah

igår var jag ciss1 sofia lovisa simonla simonlu poppe tobbar och grillade vid älven, petter och maja tittade ochså förbi ett tag!
bilder kommer sen när jag har hittat min jävla kamerakabel som är lite gone atm =(

vi sitter och njuter som fan här:
härliga jävla låtar
härliga jävla personer
härligt jävla väder
härliga jävla bilder
härliga jävla balle
härliga jävla sommar som är påväg

vi har suttit och diskuterat en film som jag sofia cissi och petter såg hemma hos petter i förrgår, den hette accepted och jag htitade en kille som jag tyckte var svinlik mig!

här har ni han

han med krull längst till höger, vad tycker ni, visst fan är vi lika :D

sen hittade vi även våran idol!!!
helt jävla skön kille här har ni han också ;


SE FILMEN!! det är det endA jag har att säga haha helt jävla sjukt underbar film HAHAH!
hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0