finare vän än din

efter skolan drog jag till towis ett tag, men hon sov då hela tiden =]
efter det for jag på stan med sofia k på stan och när gullerumpan kom så fick jag godis sen hade hon skrivit världens gulligaste text som grädden på moset, och det värmde så mycke!


uppskattar verkligen sånt, när folk visar att dom bryr sig om en, kan vara det bästa som finns, så tack sofia för att du förgyllde ennu en av mina dagar! :)
sen kom även mattis och gick med oss :D!
vi träffade en hel hög människor sen gick vi på waynes och soffi och emelie drack typ nå som jag inte vet hure stavas =)
jag hade även på mig världens äckeljobbiga skor idag..

och såklart ska vi gå till sofias pojk som bor vid björkskolan från stan då, men då räddade sofia min dag en gång till och tog mina skor, TACK!
vi gjorde inte så mycke där, mattis var arg som fan sofia var bara söt och nils låg och sov och jag var övertrött = babbel.

MOAahHAHA men så kan de gå!

vet inte än vad kvällen har att bjuda på men jag hoppas att det blir nå smaskit HEHE :) ajjjaa nu ska jag gå och gulla lite med pappa så jag kanske eventuellt kan få en 20a men ja vi ser ju ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0