hallöö

igår for jag och sofia k på stan, softade där ett tag åså, åkte sen med robert till sofia, lagade lite mat oh var duktiga :]!
sen kom mattis och jossan ett tag , vi tog en promenad till stan men jossan och mattis orkade inte följa,.
latmaskar!!11

vi for iallafall till max, träffade frida och simon ådom Heheh sen fick jag skjuts till mattis och åt lite tacogratäng som jag vart kär i hihi sen såg vi prom night och jag trodde att mördaren låg under sängen,, läskigt

somnade kring 4, vaknade 11 av att en viss matilda svensson petade på mig.,.

klev upp och åt mer tacogratäng♥

hehe sen fick vi skjuts till stan av mattis söta mamma!
jag jossan och mattis gick där ett tag men jag har ungefär 0 kr just nu så jag kunde inte köpa något...

efter det for jag och mattis till sofia larssonnn ett tag men mattis for snabbt :O!
fick skjuts hem och nu sitter jag här, ska snart gå och se madagascar 2 HIHI!!
hade så bra =)puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0