happi

trevlig kväll med trevligt folk!
började med att jag och ciss1 käkade piiizzaaa här , myste på lite med cola åså sen kom caisa lisa josse och amanda, dom som bor i en annan del av stan (köping?) hehe vi for till maxi nästan direkt men blev fett ägda när dom hade stängt,
efter att vi verkligen hade insett att vi blev ägda for jag och cissi hem till henne i stan och köpingcrewet for oh köpte godis och annat gott !

efter diverse oljebyten å shit begav vi oss till bergsbyn för att ta in hestaaar, myspys, då orkade ingen följa med till stan igen så vi for hem till josse och påbörjade att se motorsågsmassakern, med slutsatsen att det var en väldigt stötande film så bytte vi till adam och eva MOahahah

sen kände jag och cissi att vi var så godhjärtade att vi skjutsade hem caisa och lisa. och jag kan väl tycka att det var lite väl godhjärtat med tanke på att mina händer mådde rent utav skit när jag kom hem, lärde mig då att jag ska ta varmare vantar nästa gång jag ska ut på äventyr. Även om det inte var tänkt att det skulle bli en så lång färd så ska jag endå ha med mig varma vantar överallt!

nu ska vi äta pyttelite pizzarester och dricka ofantligt mycket cola :D hadehade !




ps. cissi insåg att jag hade en cam och hade lite kul med den!
(dethär är en av dom mildare bilderna!)

Kommentarer
Postat av: cais

söta hestar är vi allihopa allihopa allihopa=D

2009-04-25 @ 01:24:03
URL: http://cbrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0