helloo

hej igen
har som samlat upp liiiiite kraft igen till att blogga, kanske inte kommer bli 3418989542 inlägg per dag men jag ska göra så gott jag kan =)

idag har jag varit på sista dagen på min apu
fett soft
vet inte vad som händer ikväll
ser ut som att det blir att vara med sofia K iallafall, underrrrbaaarrt om jag får säga det själv!

ehehe vad har jag mer att berätta `?

har hänt en hel del roliiga saker under veckan, speciellt @stadium där cissi sitter och prövar skor, tygskor nivet!, och hennes pappa kommer och ska kolla på dom och se om dom är värda att köpa och blablabla

cissis pappa : dålig kvalla.
cissi: men dom kostar ju nästan ingenting.
p: ja men sånnahär kan du få (pekar på några gympaskor typ)
c: ehee näää men du kan gärna få köpa fred perry skor till mig om du vill =]
p: PARIS HILTON ? näää hon är en subba
jag och cissi DÖR av skratt
för det första, hur fan kunde han få fred perrry till paris hilton ?
och för det andra var det så jävla kul att han kallade henne subbaa ;)

hihi skrev detta för 9 timmar sen men blogg.se gillar kanske inte riktigt mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0