snabbt inlägg

tjennahoooj
sitter på campushallen med isabelle atm, moa och frida skulle ut och sola och nu kom caisa och rebecka och hade inga cigg förbannade ;)
hihi har snott isas dator ett tag för jag vet inte hiihi
vi sitter och gladar oss med en massa fina låtar tjohoooo
alla failar i dörren moahaha caisa blev utelåst och det är hon som har lektionen, kan inget annat än skratta åt min babe ;)

miahaaha händer ikväll då ?

själv försöker jag få tag på sofia kempainen men ja failar rätt hååårt hon svarar aldri =(
undra om hon sover..
hmmmmmhmmhmmhmhmhmhmmmhmhmmh

nehedu nu ska jag iallafall ut och sola litttte hadehade



HAH så jävla ful ja är..
isabelle här, jag hälsar att hanna är en gullegris och jag skrattar vilt HEHE. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0