tjohohåå

börjar bli sjukt less på att pappa å mamma läser min blogg. för jag känner att det orkar jag som INTE med.

jag har typ inget att säga, förutom att det var mysigt attt grilla igår, så mycket sofia har tjatat om att få grilla så var det väl fan på tiden tycker jag ;d

nu taggar jag valborgs, kan det inte bara bli de nu för alla dagar som är kvar är bara helt meningslösa =)

NU ska jag, softa vidare kanske ?! försöka få sofia bajsunge att svara någon gång =(
hadehade



då - glad
nu - jag vet inte sjäv MOAhaha.d

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0