nna

först och främst vill jag börja med att tacka linnea för igår, du betyder mycke gumman=)!
sen vill jag berätta om gårdagen
som jag skrev så fixade jag till mig, sen drog jag, mötte linnea vid alhemsskolan och drog på statoil och köpte cola ;W
efter de begav vi oss till älven, satt och snackade osv. sen kom rukki och malin och överraskade oss ett tag
efter ett tags snackande drog vi till statoil, satt där ute och snackade ett bra tag, och linnea blev ikrockad av enblind kille!

senare drog vi till mig där vi softa ett tag, sen for linnea, och min huvudvärk som hade suttit i hela kvällen blev värre, jag höll på spy å grejer så för första gången på hela sommarlovet gick jag och la mig kring 12, låg och skakade och grät för jag hade både ont i huvet och magen, tror att jag hade feber också.
har seriöst aldrig mått så jävla kasst. fyfan!!

somnade iallafall tillslut, försovde mig imorse , har varit helt gone hela dagen på jobbet..

nu ska jag tep hitta på något med cissi!

PÖZ

Kommentarer
Postat av: linnea

åh gumman, sök hjälp för huvudvärken :(

tack för igår själv<3

2009-08-11 @ 18:46:42
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0