the song whispered in my ear "as long as you hold on, things just can't get worse"

hej älsklingar (?)
skolan var segare än vanligt idag, still don't like it.
fick schemat idag, de funkar faktiskt, lite sena dagar ibland men hey, vad ger det att klaga?
efter school drog ja å mosis på stan, fick backup av cissi, gick omkring ett tag sen for jag på klipp1 och skulle boka klippning/färgning.
jag måste verkligen färga bort min äckelfärg och klippa bort mina förbannat nötta toppar så det känns helt ok
fortfarande oklart när det blir av men=D
jag måste helt seriöst sova ett tag nu.. är helt sluuuuut!

HAHAHA NINA I KNOW U LOVE ME;);););)
haha okej inga fjortisfasoner här nu. HOJ

Kommentarer
Postat av: nina

hahahahah va, jag hänger inte med? har jag sagt det eller ? :]

2009-08-31 @ 18:52:16
URL: http://nwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0