för lillebror som blivit stor så himla snabbt

FREDAG: var jag hos något random största tiden av kvällen, hann träffa sanna också hihi:$
hade himla trevligt med massa fint folk. typ!
som vanligt så slutade kvällen på max, där satt ja å snackade med kottN som även försökte lära mig hur man äter pommes sexigt. ja vi spårade lite heh. åkte även hem med någon som han kände, tack för de!
somnade typ där vid halv 7 någongång så jag var inte pigg dagen efter

LÖRDAG: inte pigg när mamma väckte mig halv 10 för att vi skulle på stan å köpa julklappisar till våra vänner i jokkmokk, vi köpte himla fina grejer faktiskt. åt på wook n roll och malin jobbade, antar att vi mådde lika fint bådatvå! kom hem, duschade å hade tänkt blåsa å fixa till det direkt men istället somnade jag och sov ett tag. fick panik för jag skulle till sofia å jag låg i blött hår klockan 7. så jag snabbfixade mig litegrann å gick iväg till sofia. där var hon cissi bella frida emelie amanda å emma ( tror det var alla ) vi satte oss å fixade lite mer hår, osv sen drog vi iväg till max där en massa trevligt folk var!
hade jätteroligt tills de spårade ur å skulle rymmas till umeå å allt helvete men ja, smällar man får ta så att säga! somnade kring halv 7 idag också. kan även tillägga att jag lagade mat till sofia å cissi typ 6 på morgonen hiihi

SÖNDAG: vaknade halv 11 , var inte pigg. degade i sofias lägenhet, jensen osv kom tillbaka men annars hände inte så mycket. klockan halv 5 kom pappa å hämtade mig å vi drog å åt julbord. och en sak kan jag försäkra er om. jag har aldrig någonsin varit så mätt!!

så nu har jag skrivit litegrann. känt att jag har varit dålig på det på senaste men det har sina anledningar. bilder kommer sen också om jag orkar lägga in på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0