090202

god morgon alla fuckers =)
fick en kommentar tidigare idag,


Anonym om 090201:
men varför ser du sä jävla plågad ut på varje bild?! :O


jag kunde inte annat än skratta, för jag tycker inte att jag ser så plågad ut, eller gör jag det  ?
tyckte iallafall att det var lite småkul för jag har verkligen inte tänkt på det så, men vem du nu är, du kanske har rätt ;)

aja nu sitter jag iallafall på svenskan och borde skriva lite på min svenskauppsats som tydligen ska  vara inlämnad till veckan, sitter och lyssnar på eminem - hailies song, och den är så gammal men så bra !

nu ska jag fortsätta med det jag inte höll på med !PUSS



plågad ?, ja kanske !


det var inte meningen att det skulle bli såhär.
förlåt.

Kommentarer
Postat av: ISAbelle

plågad pulla (L)

2009-02-02 @ 09:17:47
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser ungefär ut som du håller på skita på alla bilder

2009-02-02 @ 12:30:31
Postat av: FRIDA

DU ÄR SÅ SNYGG!!!!!!!!!! =D Det är alla andra som är plågade, daaah? ;)

2009-02-02 @ 12:40:35
URL: http://fridaamikkelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0