090204

hejhej, sitter hos min sjuka lilla towa nu, hoppade över rättskunskapen idag, inte bra :s
for till stan vid 11 någon gång och åt på calles, inte godaste maten idag kanske men jag var hungrig som ett as så de funkade :-)
igenkligen har vi gympa nu men jag kände ingen pepp på att gå till campus för att kolla på sen gå till stan sen in till towa sen så jag for direkt hit, fortfarande inge bra. Men jag har fortfarande ont i min fot/fotled/ben eller vad jag nu ska säga så jag skyller på det hiih

sitter och lyssnar på ticket to heaven nu och jag älskar den fortfarande :-D

nu ska jag kolla vad towa har för sig för hon försvann hihi

hade bra hejdå♥


btw, ni suger på att kommentera , so you better get started :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0