090205

hejhej
sitter just nu och har samhällskunskap och de är väl ingen höjdare...
nutidskryss å grejer.
Frida sitter och äter godis
moa nyser
marre väntar på paket
isabelle är allmänt söt
jag.... sover
Jag blir riktigt irriterad för jag kom hit imorse och fick veta att vi inte hade matte så jag kunde ha sovit en jävla lång tid för vi börjar nu och det var då fan inte god mat på calles idag så jag kunde likagärna ha ätit hemma...

och jo, vad händer ikväll ?
själv har jag inga planer men är det ngn som ska hitta på ngt så vet ni vem ni ska ringa =)
(för er som inte fattar menade jag alltså mig.- direkt riktat till mina små goldfishes)

goldfish brain , hej

nä nu svamlar jag... hade bra nu ska jag spela tetris :-D puss

Kommentarer
Postat av: woooohaa

heeeeeej heeej sötpluttan!! ;D





Pusss Nina Kanin.

2009-02-05 @ 17:01:51
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Mår du bättre?

2009-02-05 @ 19:18:40
URL: http://kidabouche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0