goddag

sitter här, alldeles ensam, lisa lämnade mig, jag lämnade jessica , caisa lämnade vakenheten, jag lämnade jessicas mat hemma..

har varit hos jessica ikv, vi var med emil ett tag, vi gick till ica och köpte geisha (?) och godis, sen gick jag och jessica hem till hon, emil gick hem till han, jag och jessica såg beck och myste med päronsoda, soft!!1
när jag kom hem hade mamma och pappa tagit min dörr och min dator, fast smart som jag är kom jag på att jag hade skoldatorn med mig hem så nu har jag ju min förbannade dator iallafall ;-)

ska snart sova, väntar på jävla aplotten som alltid ska förstöra mitt liv -.-

haaaaaade bra ;-)

stjärnan

Kommentarer
Postat av: HannaH

Snygg blogg !!

2009-02-23 @ 09:24:30
URL: http://hannahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0