over

okej nu orkar jag skriva igen =]

hihi sitter på skolan nu faktiskt, har rast fast vi har rättskunskap (nej jag tog inte en egen rast) undra när vi börjar om igen, säkert nu bara för att jag har tagit mig tid att skriva heh

de senaste dagarna har spenderats med jessica och co.
har sovit hos henne de senaste dagarna, härligt.
har också tagit hål i läppen, hehe snyggt med svullen läpp å grejer hihi

har way to kort stav så den går in i läppen, inte så mysigt om jag får säga det själv..
ska dock byta idag hoppas jag på
kanske ska ha ring också
får se hur det blir med det men jag kan inte ha det som det är nu ;-)

okej
nu har vi börjat

heehihiah lång sk bloggpaus jag hade, not :-D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0