såå kan det gå

  • kom hem från skolan
  • kom på att jag hade glömt datorn
  • duschade
  • gick och la mig framför datorn
  • somnade
  • vaknade
  • åt middag
  • somnade
  • vaknade av att ngn skrev på msn ;-), nån som känner sig skyldig?
  • skulle se The shawshank redemption
  • hann inte enns se halva för nån (två prickar upp) skulle ha nerladdat en till låt
  • sket i filmen
  • somnade
  • vaknade
  • var hungrig som fan
  • åt lite mat ;$

SNYGGT JÄVLA LIV
känner mig som en björn > proppar i sig mat sen går i ide..

btw idag vid middagsbordet skulle jag salta maten,
satt ett långt tag och skakade på saltkaret, det kom inte ut ngt så jag skakade lite till, och lite till, och lite till, ja ni förstår, gav upp men blev irriterad för att det inte funkade så jag prövade en gång till,
 tillslut gick jag och hämtade tandpetare och skulle peta upp hålen med (trodde detta var problemet)
och då såg jag
- att den var tom ................

skickligt... innan jag märkte det hade jag hunnit bli ganska så jävla irriterad ;-)

nu ska jag se klart filmen, hejdå bitchess "!!11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0