09

ska förändra mitt liv litegrann nu under 2009, här har ni en del av grejerna jag ska försöka hålla mig till
(det jag menar med att jag ska försöka är inte att jag på något vis ska försöka halvhjärtat, nu ska jag försöka påriktigt)


Träna.
Ska börja träna, nu jävlar ska jag ta tag i detär. Sommaren 09 ska jag ha som mål att vara nöjd med min kropp, ska dra med moppen på att tagga hårdträning!, ska även börja äta nyttigt och sluta småäta. Tror att jag kommer ha mest problem med det sistnämda. Sommaren 09 ska jag alltså vara nöjd med min kropp, vilket leder till nästa grej

Öka mitt självförtroende.
Ska sluta se så jävla dåligt på migsjälv, det är ganska jobbigt faktiskt och det påverkar också hur jag beter mig mot folk, blir bara jobbigt för alla.

Börja vara en allmänt bättre person.
Börja tänka efter vad jag säger och gör, vissa grejer jag säger och gör är bara barnsliga, time for me to grow up. Ska börja ta hand om saker på egen hand och inte bara förlita mig på folk i min närhet. Ska börja uppskatta mina underbara vänner mer, eller jag uppskattar dom så fruktansvärt mycket, ska bara bli bättre på att visa det!

Sluta vara så förbannat jävla negativ helatiden.
Blir också bara jobbigt för alla, ska börja se saker från den ljusa sidan och försöka se på livet ur ett annat perspektiv, tror detta kommer löna sig både för mig och de jag umgås med och är i närheten av.

Ta tag i skolarbetet.
Seriöst. Inge mer skoltrötthet här, ska söka upp energin till att orka jobba, det är trots allt nu jag bestämmer hur min framtid ska se ut och vad jag vill göra med den. Jag bestämmer också hur jag vill spendera min skoltid och jag ska inte spendera nästkommande tre år sovande på lektionerna med hörlurar i öronen och sitta och göra omprov helatiden, nä dethär är en av de viktigaste grejerna jag kommer hålla!



Kommentarer
Postat av: Lisa

låter bra !=)

2009-01-08 @ 14:47:53
URL: http://lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0