090111

MOA ÄR HEMMA
eller hon är i sthlm men hon är alltså i sverige fy fan så glad jag blev när jag vaknade av att telefonen ringde och jag såg att det var min lilla moa som ringde, så hon fick nog en liten chock när jag svarade och skrek "MOAAAA"
håhå jag träffar hon alltså imorgon, har inte träffat henne sen före jullovet =(

en sak till, min kära pappa fyller år idag!




min söta  far i mitten

alla glömde bort det så han stod och sjöng "ja må han leva , ja må han leva ..." tyst för sig själv i köket när han kokade kaffe HIHI söt, har iallafall sagt grattis åså men jag har inte köpt ngn present... men jag har inte fåt ngn av dom så hihi nemen jag ska nog ta och köpa ngt till han imorn på stan!

iallafall så försöker jag få tag på sofia just nu, hon har dock av telefonen så jag failar ju tot.. men hon skulle ringa sen så! idag blir det att försöka få tag på nina sen ska jag umgås med sofia,det var ju som ett tag sen! vad vi hittar på ligger fortfarande i ödets händer. Det blir nog att ta en promenad och bara chilla eller så! blir nog nice,. senare ikväll blir det kriti för min del med familjen det kommer bli fruktansvärt gott:$
jaja nu ska jag faktiskt ta och städa lite i mitt rum=)!
puss



är vi inte söta, jag och sofia ? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0