tapskaft

är det nån vänlig själ som har lust att hjälpa mig med mitt svenskaarbete som aldrig tycks bli klart, jag ska ha skrivit en sida idag, jag är på god väg. Har bara lite kvar men ni förstår inte hur svårt det är att få fram en sidas info om "det kvinnliga genuset" nästintill omöjligt. Har mjölkat information ur nån jävla bok i två lektioner nu, men om jag inte skriver minst en sida får jag frånvaro och jag kanske inte kännde peppen på det.

Idag blir det att fara till caisa i ursviken. kommer bli rätt såååft hoppas jag.

jag vart faktiskt förvånad, jag somnade innan 12 och jag kan inte komma på senaste gången det hände. Skönt att sova länge, men nu är jag också trött som ett tapskaft....

tapskaft, hur låter det igenkligen :O?

aja nu ska jag sluta babbla här och ska nog iallafall skriva några rader till. Kommer komma upp till en sida med tanke på att vi har typ 2 h svenska HEHE
pz

Kommentarer
Postat av: Sofia 1B

Du har hjälpt mig så mycket så jag kan nog hjälpa dig =)

2009-02-14 @ 10:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0