tonight

började med att linn kom hit , sen kom nathalie mattis och jossan, vi chillade på och väntade på att lisa och kevin skulle komma så vi gick och mötte dom när dom kom, var hos mig for ut och mattis och jossan skulle träffa några lykselepojkar om jag minns rätt , så dom gick till statoil tvärt sen försvann dom där ett tag, nathalie och linn for också efter ett tag så då var det bara jag lisa och kevin kvar hos mig, kunde ju som inte fara någonstans eftersom att jag är barnvakt.
Hade haft sjukt tråkigt utan ni som lyste upp min kväll lite :)!

nu ska jag titta om jag hittar en bra film, hörs Pusss



en rätt ny bild på mig och lisa, sne men de får ni leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0