Well that´s just like me yoohoo

hejhejhejhej

bajsdag idag men jag känner att jag verkligen ska sluta gräva ner mig, så jag har varit rät glad utåt och det  känns väldigt bra så i'm on my way up baby!

lovar att försöka att dra med mina underbara vänner - ta åt er ni som vet att jag syftar på er! - upp till toppen. För jag känner att jag inte förtjänar att vara glad när mina vänner är ledsna, men iställer för att jag ska tänka så ska jag börja tänka att dom av mina vänner som är ledsna behöver nån i deras närhet som inte alltid är ledsen, för dom själv dras ju med så jag ska hjälpa alla, till varje pris!

hade igenkligen inte så mycket att säga förutom att mina solstrålar betyder så mycket!

sitter och lyssnar på glad musik nu och känner att det känns som att jag är gladare än någonsin även om allt går åt helvete, satan så skönt det är


speciellt vill jag säga tack till moa lisa och frida för att ni finns, och ni ska veta att jag alltid finns för er med, no matter what, och nu står jag för mitt ord.!

nu ska jag reda ut lite saker och ting, städa garderoben, dammsuga  (igen) och sätta upp mina lådor, kommer kännas skönt efteråt :)!

pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0