ändå

är glad, wiheihiwhiheiehiwhiwheiwhi
- har hittat min ipod som har varit borta i år
- hittade kläder som jag inte visste att jag hade kvar
- hittade ett assnyggt skärp som jag inte visste att jag hade
- aplotten is back in business
- promenad med sofia k som jag inte har träffat på år efter maten
- pdol blir troligtvis av!!!! PROMOE!!

sen har jag några grejer som inte är lika kul
- hittade inte kameran som jag igenkligen letade efter när jag hittade ipoden
- halvdåligt väder
- inge kåge ikväll
- saknar mina guldfiskar as fuck
- pank som nått annat tard

men jag är ändå så glad MIHIIHI HEJ IPOD!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

i miss u my goldfish

2009-07-13 @ 19:01:47
URL: http://fridaamikkelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0