BRA JOBBAT

kom på nu  att jag inte har skrivit något idag, stabilt..
inte för att jag har så jävla mycket att skriva för mitt liv är ungefär så tråkigt som det kan bli just nu med tanke på att jag faktiskt skippade pdol, känns helt okej också. konstigt.
vad händer ikväll ?
jag ska nog ta en promenad snart sen blir det att mysa ihop i soffan med mamma, pappa och bror om det inte händer något annat= )

imorgon ska jag fara till kåge och vara med moape, ska bli helt underbart för jag har nästan inte träffat bruden sen skolan slutade-  emo.

jaja nu blir det LÅNGPROMENAD

ring gärna, batteriet tar slut dirr men kan iaf vara lite trevligt :$
PÖZ



bebe HIHIHI :]

Kommentarer
Postat av: mandamandis

taack :D

2009-07-24 @ 18:55:14
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0