no more crying, no more tears

hallååådär!
trevlig kväll ikväll, började med att jag drog till sofia och skulle lämna lite saker och hämta min laddare
- som jag glömde!
sen cyklade jag vidare till cissi och hennes katt var helt jävla galen, gjorde volter å grejer TJOHO
efter de åkte  jag å cissen och träffade simon och sen blev de trästocks ett tag och där hanns de med att bli kastad vatten på, träffa mina saknade barndomsvänner, bli sparkad på benet, se en lite tvist mellan två randoms och säkerhetsvakterna åsåvidare.
när vi hade softat där ett tag, inte så länge med tanke på allt som hann hända drog jag simon cissi lovisa och ludde till cisse där fiskrensning, harrypotter och mumsiga macker väntade

riktigt mysig kväll må jag säga. slutade rätt tidigt fick en sån jävla huvudvärk hihi

nu ska jag tigga till mig lite musiktips så jag kan proppa min ipod med lite bättre musik än de som redan finns =) PÖZ



even if you don't even care, I do. Don't ever forget that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0