sinnes

efter att vi hade jobbat (?) klart drog ja å soffan till stan, satte oss och åt och myste vid kanel, vi var väl där vid 11 och vi drog inte där ifrån före 3, och innan dess hade vi hunnit få lunchsällskap av maja och matilda, riktigt nice var det!
har även solat sönder ena axeln så jag undrar igenkligen hur det ser ut..
ikväll blir det troligtvis stugan, kanskekanskekanske soffan  följer men det återstår att se
kommer iallafall bli ganska mysigt och inte alls så jobbigt som jag brukar tycka att det är.

nu ska jag duscha sen ser jag vad som händer, haade bra pöz


saknar min frida
saknar moa
saknar säkert en till jävel också

Kommentarer
Postat av: JASMINE

MEJ :$:$

2009-07-14 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0