ska göra allt jag nånsin kan

jag har kommit på att jag är väldigt klantig, och väldigt slarvig
eller
ja kom kanske inte på det just nu men..
jag har haft borta min ipod, men den hittade jag ;]
jag har borta ett par vita och ett par svarta mjukisbyxer(säkert massa andra kläder som jag inte har märkt än), nån som har sett dom ?
jag har borta min kamera, vars är du ?
och sen igår när jag skulle och träffa caisa och co vid alhemsskolan märkte jag när jag hade kommit till björkskolan att min mobil var gone, vart arg och vart tvungen att cykla tillbaka till norrhammarskolan där den låg så fint på marken..

jag förstår inte hur jag lyckas..

Kommentarer
Postat av: linnea

(Y)

2009-07-20 @ 21:05:39
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Lisalii

så himla klantig=D

det är typ inte ens värt att du köper saker gumman;);)

2009-07-21 @ 13:36:57
URL: http://lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0