smekande väder!! not...

HEHE kocken i huset som skriver! Idag lagade jag frukost till hanna, skrov blev det HEHE! Idag ska jag och hanna på stan och shoppa skiten ur oss makeup osv!!!
Inatt drömde hanna att hon var jagad av små höns ute på en äng sen kom ninjaturtles och ninjade ner hönsen och hjälpa hanna till safety:))::)
ikväll ska jag och hanna mysa jätte jätte mycket! Film, popcorn, cola, cigg(L) HEHE vet likzåm inte vad jag ska skriva nu ;F ska vara dåligt väder idag, imorgon (fredag) men på lördag ska det blir 20grader och sol=D=D==D=D=D==DD(säger dom på tv iaf)
 
här kommer bilder på paret!


+ = elllerr:]?

Kommentarer
Postat av: cissi

HEHEHE ja

2009-07-09 @ 18:19:14
Postat av: Anonym

Hej!

Vill du tjäna pengar på att värva vänner och klicka på länkar?

Bli medlem via länken och få 20 kr i registreringsbonus: http://www.woopa.se/?ref=ensanna

2009-07-09 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0