(#)

hallådär!
idag blev det boviken med cissi, åkte dit ganska sent, eftersom cissi vaknade kring halv fyra och jag var seg som vanligt hehe!
bad blev det också:) dock inte så himla frivilligt eftersom att jag tappade telefonen i vattnet, klantarsle !!
så med kläder å pengar dök jag också i och det var så kallt så jag fick en liten chock, och nu funkar inte mobilhelvetet =(

kan ju även tillägga att det inte enns var min telefon utan mammas kompis lottas tele, så nu måste skaffa pengar till två jävla telefoner så det blir att klippa mycke gräs i sommar..
ajja, efter badet och solningen drog vi till kiosken vi köpte glass och chips sen drog vi till cissi där vi chillade å såg gone in 60 seconds som jag aldrig har sett förr, men den var så jävla bra!
vi fick även besök av farbror spindel, och eftersom att båda märkte den samtidigt väckte vi alla som sov inom en radie på 1 km ungefär!

jäjä nu ska jag antingen sova eller se vänner, kan tillägga att dethär inlägget tog ungefär en halvtimma att skriva eftersom att ja skriver med folk, kollar facebook å grejer hihi
ajja PUSS



JA GILLAR ATT BADA, OKEJ!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahha

2009-06-25 @ 02:00:31
Postat av: Anonym

asså hanna!!!!!!! klantgumaan=]

2009-06-26 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0