nämen

hallådär
hur varmt har det inte varit idag?!
nästan galet faaktiskt hihi
sov hos farfar i gärdsmark inatt å de var rätt mysigt, bortsätt från alla myggjävlar som jag inte orkade med
vaknade "sent" - 12 som vanligt, klippte gräsmattan å tjänade lite cash hehe
jag hade toffler på mig så nu har jag kanske världens fulaste streck på foten, jag brukar aldrig bli brun men såklart ska de bli förjävligt när ja väl blir de=D
sen har jag bränt mig på ryggen känner jag nu=(

vi åkte iallafall från farfar klockan fem kanske, sen blev det att fara med emma simon cissi petter å poppe och bada (poppe och petter) å elda nånstans i medle och jag måste erkänna att det vart lite kallt i mina shorts men det får ingen veta hihi

efter ett tags chillande drog jag cissi och emma hem till cissi och började se titanic, david amanda caisa lisa och frida kom och sa hej också ,  muyys! =)

btw, är det bara jag som aldrig har gråtit till titanic ? :s

Kommentarer
Postat av: linnea

inte jag heller, dålig film

2009-06-29 @ 01:30:41
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0