100000000 förlåt

till er, men jag har alltid tänkt att jag ska uppdatera när jag får tillbaka min kamera som lisa har men jag har inte fått den än ..

tänkte iallafall visa lite bilder från klassfesten som min gulleplutt isabelle har skickat =], sen får ni bilderna från sportlovet sen ;) bättre sent än aldrig , ellerhur  ?


jag och anna softade lite före

har igenkligen ingen kommentar till domhär bilderna

söta =)

endå rätt klockren bild

tuffingaar              .     < vem var de igenkligen ? ´. :*   

love u

vi chilla ju

haha nu får de räcka, finns mer, men vissa kanske inte ska visas för omvärlden (a)?

hih jaja nu ska jag se film eller nå , ha det så bra puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

killen som spårade.. sry för det... snefylla oh shit :)

2009-03-20 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0