(8)

hallåjj!

dagen hittils har varit sjukt soft, fick skjuts till towa, direkt jag kom dit gick vi och mötte julia och gick på hemmakväll där dom köpte glass, mmh! efter det gick vi till strandpromenaden - standard direkt det är så varmt att det går att sitta där.
myste på där ett tag åså sen gick vi till dallas och ååt, möömmsss  (smala_brudar) NJEH

efter det åkte jag hem med min farbror, och nu sitter jag här alldeles frusen.. blev inge bättre av att tim skrev ngt om glass på msn... FU!! HIH ;)

kvällens planer är grymt oklara, blir väl kanske att bara sitta hemma åså myspyys =)

nähäädu nu ska jag gå och ta på mig varmare kläder
(jag är alltid grymt optimistisk när det gäller att välja kläder som passar vädret)

trodde alltså att det var varmare än det var, skyll mig själv..
aja hhörs sen =)pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0