hanna goes

barnvakt, dock inte så ansträngande med tanke på att min brur (som jag ska passa, för er som inte fattar) är hos en kompis och kommer inte hem innan 9 = mysigheter för lilla jag.
jag ska bara ligga i soffan och mysa in mig i täcket, se tv, äta popcorn och andra godsaker och strepsils som fan, känns rätt soft, sen är det bara att hoppas på att jag blir frisk snart för jag står snart inte ut ;d

jaja nu blire bloggkoll sen skaja myysa :D om ngn har lust att vara lite social äre bara att ringa, har dock ingen telefon men hemtelen funkar alltid ;)
tror inte att det är så många som är hemma nu, men aajaa

ha en bra lördagskväll allihopa och ta det lugnt med alkoholen ni som är ute på sånna äventyr =)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0