i'm trying, so hard

jag klarar seriöst inte av det längre.

att bli av med någon som betyder så sjukt mycket, det går inte.
igår förlorade jag inte bara min farmor, utan den bästa personen som finns, som alltid har funnits, som inte finns längre.
kommer ta ett tag att smälta dethär, var och sa hejdå idag.
att se henne ligga där, och inte kunna göra något, det värsta jag har varit med om.
Hon förtjänade det bästa


hon fick farfar, hon hade han i hela sitt liv, förmodligen det bästa man kan ha och jag ljuger inte när jag säger att dom har varit tillsammans sen farmor var 14, och dom var fortfarande så kära.
att se en person bli av med det enda han lever för
att se han förlora sitt liv
sitta se han sitta där med så många omkring sig men endå vara så ensam
förstår ni hur äckligt sjukt det kändes.

Miin farfar är en hjälte. jag ser upp till han så mycket, att se han sitta där och vara så förstörd gjorde så fruktansvärt ont

hade jag haft en önskan hade jag valt att få träffa farmor en gång till. bara säga hejdå ordentligt. Berätta för henne hur sjukt mycket jag älskar henne

tyvärr så kommer den önskan inte gå i uppfyllelse, hur mycket jag än ber, hur mycket jag än önskar.





men en sak är säker jag kommer aldrig glömma dig farmor, vad som än händer.
älskar dig, kommer jag också alltid göra.

ha det bra farmor, du förtjänar somsagt det bästa!♥



kommer inte skriva på ett tag, det får ni ta och respektera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0