grattis anna cecilia viktoria edman

okejrå vi börjar 11.40  men kunde ha vari så att vi börja 2 heeh, endå riktigt jävla fail. så hoppas ni sover gott alla som går tbs 1a för gör ni inte det så blir jag arg..........
sitter och borstar tänderna i sinne, har just grattat min bror och slängt iväg ett grattis-sms till cissel, såklart kommer jag säga grattis också men jag ville bara visa att jag inte hade glömt :]

snart blir det tandis för min del, undra hur många jävla hål jag har nu alltså :s
ja, min bror fick en ny stationär dator, fint. 
"jag blir inte avis på allt han alltid får när han vill"

aja.
nu ska jag gå och dejta listerine... hade, hooj :*

Kommentarer
Postat av: cissew

Tack hanna :]

2009-05-28 @ 17:39:52
URL: http://sisoce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0