hiih

tjenää
kom just hem från en kväll med teater, gitarr och mys hos soffan
riktigt trevligt faktiskt
började med att lovisa kom och hämtade mig, - tack!
vi for till soffan där hon cissi och tyssse var, vi for till nordanå och såg någon grej och fick förstärkning av simon och poppe
efter dendär grejen for vi till soffans pappa och satt ute, spelade gitarr och myste, petter kom också
efter ett tag med mys, simons stearinboll (som han vårdade som sitt eget barn) drog vi oss till soffans mamma där kortspel och macker väntade
helt underbart!
kom just hem, lovisa skjutsade hem mig ;] - tack igen!
nu ska jag kanske ladda hem ngn film eller så, olagliga lilla jag !

hadehade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0