hurtiga vänner

ni såg rätt, sofia och cissi är ute och springer nu, och jag sitter alldeles ensammen hos cissilitän för så hurtig är inte jag höhö
känner mig lite ensam faktiskt
för sofia k svarar inte när jag rringer, vad gör du soffibop? =(
haha alla borde få se soffan och cissi nu, dom är fett söta, ser ni två  snygga brudar som är ute och springer (?) en med svart tröja och vita tights och en med vit tröja och svarta tights kan ni ju alltid hälsa från mig höhö. sofia for med mitt headset också ;)
jag är så stolt över dom, eller ja nåt iallafall

men
nu ska jag känna mig lite mer ensam :d hadehade


:*

Kommentarer
Postat av: Louice

fin blogg :)

2009-05-12 @ 20:18:21
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0